6 טיפים למיקסום קבלת לידים מהאתר שלכם

כותב המאמר: גיא לנדא

(Chen Mizrach, unsplash)

 

טפסים הם חלק חיוני מכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, מכיוון שהם מאפשרים לאסוף מידע בעל ערך מלקוחות פוטנציאליים ולהמיר אותו ללידים. תקשורת עם הלקוחות דרך האתר וקבלת לידים הם חלק חשוב גם מאתרי סחר, וגם מאתרי תדמית. במאמר זה תקבלו כמה טיפים להגדלת מספר הפניות דרך הטפסים באתר שלכם, באמצעות כמה פעולות פשוטות.

אופטימיזציה של טפסי לידים היא חיונית מכיוון שהיא משפיעה באופן ישיר על שיעור ההמרה של גולשים באתר ללידים. עלות קידום האתר והבאת גולשים אליו היא מאוד יקרה, ולכן חשוב למקסם את הפוטנציאל של כל מבקר על ידי הפיכת תהליך יצירת הלידים לחלק וידידותי ככל האפשר.

את הכתוב מטה ניתן ליישם על כל פלטפורמה בה האתר שלכם בנוי, אבל אם האתר בנוי על וורדפרס – ניתן להשתמש באחד מתוספי הטפסים הפופולריים. לדוגמה – WP Forms, Contact Form 7, Gravity Form

 

טיפ 1: קלות ונגישות במציאת ומילוי הטופס

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת יצירת טופס לידים, הוא שיהיה למשתמש קל למצוא אותו. לדוגמה, הוספת הטופס במיקום בולט בדף הבית ובמספר מיקומים שונים באתר.

בנוסף, ניתן להשתמש במגוון כלים על מנת לכוון את המשתמש לטופס: טופס בחלון פופ-אפ שמופיע לאחר זמן מסויים או כשהגולש מגיע לאזור ספציפי בעמוד, תצוגת “one shot” – שהטופס יהיה גלוי כבר בחלק הראשון שהגולש נחשף אליו כשהוא נכנס לאתר, כפתור הנעה לפעולה "נגרר", שממשיך עם המשתמש במהלך הגלילה שלו באתר, ומוביל ישירות למילוי הטופס.

 

טיפ 2: מגנטי לידים

מגנט לידים הוא תמריץ כלשהו שאתם מציעים למשתמשים באתר, בתמורה לפרטי יצירת קשר או הרשמה לניוזלטר. הדוגמה הכי טובה ואפקטיבית לכך היא קופון הנחה שיישלח במייל בתמורה להרשמה, אבל אפשר להשתמש במגוון תמריצים בהתאם לסוג האתר. על ידי שימוש במגנט לידים בטופס שלכם, אתם נותן למבקרים באתר סיבה טובה לספק את הפרטים שלהם, והרגשה שהם הרוויחו משהו מהביקור באתר.

 

טיפ 3: אופטימיזציה לנייד

סביר להניח שאחוז מאוד גבוה מהגולשים באתר שלכם עושים זאת מהמובייל. לכן, מומלץ לוודא שהטופס מותאם לנייד בצורה מושלמת. המשמעות היא שהטופס צריך להיות קל למילוי על מסך קטן – עם כפתורים גדולים וטקסט פשוט וקל לקריאה.

 

(Austin Distel lmc, unsplash)

 

טיפ 5: KEEP IT SIMPLE

טיפ נוסף שכדאי לזכור בעת יצירת הטופס שלך הוא לשמור אותו קצר ופשוט. ככל שיש יותר שדות בטופס, כך יקטן הסיכוי שהמבקרים באתר ימלאו אותו. בקשו רק את המידע החיוני ביותר, כמו שם ומספר טלפון נייד.

 

טיפ 6: מעקב אחרי המידע מהטפסים

לבסוף, חשוב לבדוק את הטפסים ולעקוב אחר התוצאות. נסו טפסים עם שדות שונים בהתאם לאתר שלכם, ותבדקו איזו גרסה הצליחה לייצר הכי הרבה לידים לאורך זמן. בנוסף, נתחו את הנתונים שאתם אוספים והשתמשו בהם כדי לייעל את הטפסים שלך ולשפר את הביצועים שלהם. חשוב גם לפקח על קבלת הלידים, ואפילו לדאוג לגיבוי נוסף בכתובת מייל ייעודית, ייצוא לטבלת אקסל, או שמירה במסד הנתונים של האתר. (אם אתם משתמשים בContact Form 7, שווה לבדוק את הAddon 7CFDB שגם מייצא את הנתונים לאקסל וגם שומר אותם בדאטהבייס)

 

 

על ידי ביצוע המלצות אלה, תוכלו לבצע אופטימיזציה של הטפסים שלכם על מנת ליצור יותר לידים עבור העסק שלכם. זכרו לשמור על הטופס פשוט, להקל על מציאתו באתר והשתמשו בשפה ברורה ומכוונת פעולה. אל תשכחו לבדוק ולעקוב אחרי הטפסים, כדי לוודא שאתם לא מפספסים לידים, וכדי ולהבין מה עובד הכי טוב עבורכם ועבור הגולשים שלכם.

 

 

צור קשר

    תפריט נגישות

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.