בניית אתרי שופיפיי

Shopify – שופיפיי היא פלטפורמת מסחר אלקטרוני פופולרית המאפשרת לעסקים ליצור ולנהל חנויות אלקטרוניות. הפלטפורמה מספקת מגוון רחב של כלים שיעזרו לכם, בעלי החנויות, להגדיר ולנהל את החנות שלכם ביעילות. למערכת של שופיפיי מספר יתרונות בולטים:

  • ממשק משתמש נוח ופשוט לשימוש – הממשק של שופיפיי חדשני, פשוט, וכיך לעבודה שוטפת מאחורי הקלעים של האתר. אין צורך בידע בתכנות או בבנית אתרים בשביל לעבוד על החנות ולבצע שינויים פשוטים.
  • אפליקציות – המערכת של שופיפיי תומכת במגוון רחב של אפליקציות שיעזרו לכם להתאים את האתר שלכם בידיוק לצרכים שלכם.
  • אבטחה ואמינות – כשבונים אתר על המערכת של שופיפיי, זה אומר שהאתר גם יאוחסן בשרתי שופיפיי, מה שמוריד מכם את הדאגות של תפעול האתר ותחזוקת שרתים. אין צורך לדאוג לאבטחת האתר ולדברים כמו תעודת SSL, הכל כבר מובנה במערכת.
  • מערכת דוחות מתקדמת – המערכת של שופיפיי מספקת דוחות מקיפים על מגוון דברים באתר שלכם – סטטיסטיקות רכישה, נטישות עגלה, מהירות האתר, לקוחות חוזרים, ועוד.

אנחנו בווב סקיפר מתמחים בבניית אתרי שופיפיי – אנחנו יודעים לבנות אתרי שופיפיי על תבניות מוכנות ורישמיות של שופיפיי, או על גבי תבנית ייחודית שאנחנו יוצרים עבורכם.

חברת ווב סקיפר משתתפת בתוכנית "shopify partners"

מעוניינים לבנות את האתר שלכם בעזרת שופיפיי? החלטה מצויינת! צרו איתנו קשר דרך הטופס כאן למטה ונקבע פגישת איפיון ותוכנית עבודה בשביל לבנות עבורכם את האתר המושלם.

    תפריט נגישות

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.