מה זה קלאודפלייר?

כותב המאמר: גיא לנדא

קלאודפלייר היא חברה לאבטחת ושיפור ביצועים של אתרי אינטרנט. החברה מספקת מגוון שירותים שמטרתם לשפר את האבטחה והמהירות של האתר שלכם. חלק מהשירותים של קלאודפלייר הם בתשלום (החל מ20$ בחודש), אך בגרסה החינמית כלולים לא מעט פיצ'רים שימושיים כמו CDN והגנה מבוטים.

אחד השירותים המרכזיים של קלאודפלייר הוא רשת הCDN – רשת של שרתים המפוזרים במיקומים גאוגרפיים שונים ברחבי העולם, אשר מציגים למשתמש את התוכן של האתר מהשרת הקרוב אליו ביותר, מה שמקטין את המרחק שהמידע צריך לעבור ומקצר את זמני הטעינה של האתר.

שירות נוסף (גם הוא חינמי) הוא הגנה מפני DDOS – distributed denial of service attack. מתקפת DDOS היא מתקפה שבה ההאקר יוצר עומס חריג על האתר שלכם, על מנת להקריס אותו. המערכת של קלאודפלייר יודעת לשמור על האתר שלכם מפני מתקפה כזאת, על ידי סינון הבקשות הזדוניות.

WAF (פיירוול) – אמצעי הגנה נוסף שקלאודפלייר מספקת הוא פיירוול. "חומת אש" עוזרת להגן על האתר שלכם מסוגים רבים של מתקפות סייבר, כמו SQL injection ו-XSS. הפיירוול מזהה וחוסם מתקפות אלו עוד לפני שהן מגיעות לשרת שלכם.

ניהול DNS – דרך קלאוודפלייר תוכלו לרשום, לאחסן, ולהגדיר את הדומיין שלכם. רשת הDNS של קלאוודפלייר תעזור לשמור על זמני טעינה מהירים ביותר של שרתי הDNS ואבטחה מוגברת.

 

איך לחבר את האתר לקלאודפלייר?

 

השלב הראשון הוא הרשמה לאתר קלאודפלייר בלינק – https://www.cloudflare.com/

השלב הבא הוא הוספת האתר לחשבון – לאחר ההרשמה נלחץ על Add Site על מנת לשייך את האתר שלנו לחשבון שפתחתנו. נכניס את כתובת הדומיין של האתר ונלחץ על Continue

 

 

נבחר את התוכנית המתאימה לנו. ניתן להתחיל בחינמית ולשדרג בהמשך במידת הצורך.

 

 

בשלב זה, קלאודפלייר תסרוק את האתר ותציג בפנינו את הרשומות שלנו. לאחר מכן, נקבל רשומות NS חדשות שיחליפו את הרשומות הנוכחיות שלנו. על מנת לעדכן את הרשומות יש להיכנס לממשק ניהול הדומיין אצל רשם הדומיינים שלכם. לא בטוחים היכן הדומיין שלכם רשום? ניתן להשתמש באתר who.is בשביל למצוא את המידע.

 

שמירה וסיום. לאחר לחיצה על כפתור הסיום תופנו לעמוד בו תוכלו לבחור מספר הגדרות שייכנסו לתוקף לאחר עדכון הרשומות. שימו לב ששינויים בדומיין יכולים לקחת עד כ24 שעות, תוכלו לבדוק בממשק של קלאודפלייר לאחר כמה שעות אם החיבור התבצע.

 

 

מאמרים קשורים

צור קשר

    תפריט נגישות

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.