אתר ריספונסיבי – השיטה היעילה ליצירת לידים ב2023

כותב המאמר: גיא לנדא

כל משווק יודע שמילת המפתח היום בעולם הדיגיטל היא מובייל. או אם תרצו – תנועה. היום אנחנו רוצים לצרוך את המידע שלנו, כלומר תשובות לשאלות שאנו שואלים, תוך כדי תנועה, בהתאמה אישית מלאה, ובצורה הכי קומפקטית וקלה (תרתי משמע) שיש. אחת הדרכים היותר יעילות להתאים את האתר שלכם לחוויית המשתמש הנוכחית היא דרך אתר רספונסיבי.

 

 

עיצוב ריספונסיבי

 

מה זה אתר רספונסיבי?

אתר רספונסיבי זה אתר אשר מתוכנן להתאים את התצוגה שלו לגדלים שונים של מסך. למשל: סמארטפונים, טאבלטים, ועוד. האתר מגיב למעשה (response) לגודל המסך אשר ממנו מבוצעת הגלישה. היתרון של אתר רספונסיבי נעוץ ביכולת שלו להציג את עצמו בתצורה מלאה – ממש כפי שמוצג על הדסקטופ – רק במסכים קטנים. או במילים אחרות, לאפשר למשתמשים גלישה "טבעית" בכל מכשיר שרק ירצו.

ולמה זה חשוב? כרגע, יותר מתשעים אחוז מכלל הרכישות אשר מתבצעות במכשיר אחד, מסתיימות במכשיר אחר. לכן יש חשיבות עצומה להשיג אדפטציה מלאה לאתר שלכם, על מנת שיהיה ידידותי למשתמש בכל פלטפורמה שהיא.

דברו אל הלקוחות שלכם כמו שהם רוצים

כדאי לזכור שככל שחוויות השימוש בפלטפורמות דיגיטליות הופכות ליותר ויותר אישיות, ממוקדות, ובגובה העיניים – כך המשתמשים (הלקוחות הפוטנציאליים שלכם) רגילים לנוחות יותר ויותר גדולה, ובהתאם, הסבלנות שלהם יורדת לכל מה שאינו קולע למה שהם חיפשו. אל תאבדו אותם – פנו עוד היום לאנשי המקצוע הנכונים שיבנו לכם אתר רספונסיבי שיעלה לכם את הלידים ואת המכירות.

אתר ריספונסיבי - מסכים שונים

צור קשר

    תפריט נגישות

    This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.